Serviciile outobound oferite de CCSOL oferă posibilitatea clienților noștrii să-și contacteze actualii si potențialii clienți prin intermediul personalului nostru, special pregătit pentru servicii de upselling. Acest serviciu vă facilitează prezentarea actualelor produse/serviciilor sau upgrade-ul celor gata achiziționate, dar și date statistice importante cu privire la profilul cumpărătorului, satisfacția acestuia și loialitatea față de brand. Vă asigurăm că echipa noastră este implicată și dedicată pentru ca datele și informațiile să fie colectate și prelucrate cu acuratețe iar rezultatele să se transforme in avantaj competitiv.
Fiind o metodă de cercetare cantitativă și calitativă, sondajele de opinie se bazează pe eșantioane reprezentative de populație. Sondajele de opinie sunt un instrument extrem de eficient de colectare a datelor utilizate pentru a aduna informații importante cu privire la persoane fizice, instituții, produse sau companii. Acesta este instrumentul principal în sondarea opiniei clienților cu privire la imaginea companiei și a serviciilor/produselor oferite.
CCSOL efectueaza cercetări de piață transversale, precum și cerecetări de piață longitudinale, business to business B2B și business to consumer B2C. Prin urmare, serviciile noastre sunt proiectate pentru a vă satisface nevoia de cunoștințe și de informare și a vă ajuta să decideți cu privire la viitoarea strategie de afaceri, la poziționarea pe piață a produselor și serviciilor dumneavoastră.
Mare consummator de timp, resurse și nervi, colectarea creanțelor este o bătaie de cap pentru orice companie care se confruntă cu preblema datoriilor restante. Serviciile noastre sunt adaptate pentru a satisface nevoile dumneavoastră. Pentru o mai bună abordare a debitorilor, agenții noștri beneficieză de pregătire specializată în tehnici de comunicare eficiente. Noi suntem soluția ideală pentru colectarea datoriilor. Echipa noastra își concentrează toate eforturile și funcționează coerent în manipularea clienților dificili.
Introducerea datelor este un dezavantaj pentru orice tip de afacere, fiind o activitate extrem de consumatoare de timp. Prin externalizarea acestui proces, compania dumneavostră va fi capabilă să-și canalizeze toate resursele către proiecte și probleme mai importante, ca dezvoltarea unui nou produs sau implementarea unei noi strategii de vânzări.
La CCSOL avem un bun management al proceselor de introducere a datelor pentru întreprinderi mari, mici și mijlocii. Fiecare intrare este atent verificată de către agenții noștrii ținându-se cont de termenele stabilite.
Un client ramas fara un raspuns pentru prea mult timp este un client nemulțumit. Următorul pas este să pună mâna pe telefon și să facă o reclamație. Scopul serviciului de e-mail response este de a evita aceste neplăceri și tipuri de intârzieri. Serviciul nostru este rapid și de încredere, suntem capabili să oferim răspunsuri prompte și calitative cererilor clienților dumneavoastră, cu privire la orice detaliu legat de post vânzare. Acesta este cel mai simplu mod de a reduce timpul de așteptare al clienților și de a transforma un potențial client nemulțumit într-un client bine servit, informat și mulțumit.
Apelurile telemarketing sunt nucleul serviciului telesales, deoarece acestea inițiază procesul de vânzare și îl finalizează.
CCSOL poate fi aliatul dumneavostră principal, poate fi mâna dreaptă în promovarea și vânzarea contractelor de service și garanție extinsă. Prin externalizarea acestui proces vă putem ajuta să atingeți satifacția maximă a clientului dumneavostră.
Vânzarea de noi produse și servicii către clienții existenți este una din zonele noastre de expertiză. Echipa noastra este perfecționată în cross-selling, folosind o abordare proactiva, concentrată pe furnizarea de informații care ar putea convinge clientul să achiziționeze produsul sau serviciul promovat.
Doriți să oferiți noi produse și servicii clienților existenți? Vreți să convingeți foștii clienți să revină la servciile dumneavostră? Și pentru aceste scenarii avem o echipa pregatită special pentru a vinde "upgrades".
Țelul nostru este de a vă lua de pe umeri povara abordării clienților economisidu-vă resursele spre a fi canalizate către alte proiecte.
Mesajul text este cea mai eficientă cale ca anunțul, mesajul sau reclama să ajunga direct la utilizator, dat fiind faptul că mesajele de pe telefon sunt întotdeauna citite.
Metoda de Publicitate prin SMS este intotdeauna foarte eficienta, fiind un instrument ce ajuta in atragerea si mentinerea clientilor, in vanzarea si promovarea de produse, precum si in consolidarea brandului. Realizarea unor campanii SMS Marketing este cea mai eficienta si rapida metoda de a face marketing direct.
CCSOL oferă posibilitatea inițierii campaniilor de SMS Marketing. Veți avea siguranța că mesajele ajung direct la clienți, valorificându-vă timpul și costurile pentru publicitate. CCSOL pune la dispoziție platforma pentru Publicitate prin SMS, având numeroase facilități ce vin în ajutorul oricărei strategii de promovare. Realizând campanii SMS Marketing puteți face publicitate prin SMS, campanii de fidelizare, mesaje de notificare direct în telefon și nu numai.
Platforma web permite programarea de campanii SMS Marketing dupa preferințe. De pe platforma web CCSOL puteți realiza campanii de SMS Marketing cu Sender Personalizat, asigurând vizibilitate sporită.
Printre serviciile noastre se numară și cel de Email Marketing, una din multiplele soluții marketing ce poate fi un real ajutor în promovarea brandului sau a produselor, precum și în consolidarea relației cu clienții. Platforma noastra web este un instrument foarte util și absolut indispensabil oricărei strategii de publicitate și marketing direct.
Campaniile de Email Marketing trimise ajung direct în INBOX, fără nici cea mica grijă, fără Spam. Suntem mereu preocupați ca un newsletter să ajungă direct la țintă, asigurând cele mai bune rezultate ale campaniei de Email Marketing.
Cu Email Marketing vedeți exact cine și de câte ori a deschis un newsletter dintr-o campanie Email Marketing. Vedeți ce linkuri a accesat, și astfel veți avea o statistică perfectă a punctelor de interes dintr-un Newsletter.