Statistic vorbind 60% din toate deciziile de a face o achiziție sunt luate direct în magazin. Poate acel „Bună dimineața” al angajatului a făcut diferența sau aranjamentul aerisit și chic al rafturilor sau vitrinele atrăgătoare au fost factorul decisiv în convingerea clientului de a face o achiziție. Poate este vorba de profesionalismul angajaților dumneavoastră și de calitatile de buni vânzători. Pe scurt, există mulți factori care influențează rezultatul vizitei unui client.
Mystery Shopping înseamnă, de fapt, inspecția/vizita neanunțată la unul sau mai multe puncte de vânzare de către personal instruit care pretinde a fi un cumpărător interesat al produselor/serviciilor.
Agenții noștrii calificați vizitează și verifică outletul în intervalul de timp convenit cu dumneavoastra și întocmesc un raport asupra performanței personalului cu privire la atributele stabilite de dumneavostră. Acesta este modul cel mai precis de a obține informații valoroase cu privire la servicii și orientare către client a personalului, precum și aspectul general al outlet-ului (curățenie amenajarea rafturilor, layout-magazin, etc). Ca rezultat veți fi capabil să optimizați performanțele personalului, să evaluați nivelul de competență al companiei, să dezvoltați și să redefiniți strategia de marketing în noi termeni. Având cunoștinte solide despre performanțele diferitelor puncte de vânzare poate deveni un avantaj decisiv asupra afacerilor competiției dumneavostră. Evident, toate acestea se vor petrece in deplin anonimat.
Aceste vizite, in funcție de rezultatele obținute, pot fi urmate de traininguri de vânzări și relaționare cu clienții. CCSOL oferă cursuri de pregătire tuturor clienților interesați în a-și îmbunătății tehnicile de vânzare ale personalului.
Ce oferim pentru succesul acestei metode?
Mystery Shoppers aleși pentru fiecare proiect în parte, precizie, analiză, fiabilitate.
Calitatea observațiilor este, desigur, esențială și nu fiecare Mystery Shopper este potrivit pentru oricare proiect. Bazat pe grupul țintă definit de dumneavoastră, vom alege un client misterios pentru a se potrivi cât mai bine profilului clientului dumneavoastra.
Rezultatele sunt trimise ulterior la un angajat calificat în a evalua observațiile înregistrate în termen de douăzeci și patru de ore. Rezultatele finale vor fi livrate în termen de alte douăzeci și patru ore.